donderdag 6 januari 2011

Weekmenu week 1

Het maken van weekmenu's kan bij mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar merk ik ;) Bij deze wil ik voortaan zondagavond de weekmenu's maken, dat geeft me namelijk veel meer rust in m'n hoofd. Ook wil ik wat vaker andere (gezonde, goedkope en liefst geschikt voor kinderen ;)) recepten uit gaan proberen. Dus als iemand tips heeft, ik houd me aanbevolen!

Hier komt ons weekmenu voor week 1!

Maandag
Bami
Dinsdag
Aardappelen, worst en witte bonen in tomatensaus
Woensdag
Lasagnette
Donderdag
Prinsessenstamppot (stampot rode kool) + gehaktbal
Vrijdag
Eigengemaakte aardappelschijfjes, roerbakgroenten, visfilet
Zaterdag
Macaroni
Zondag
Soep

2 opmerkingen:

  1. eenpansgerechten ? succes ermee, het ziet er weer
    GOED uit, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, hallo,
    Ik heb jouw reacties vaker gezien bij anderen en ik wilde ook wel eens bij jou kijken.
    Het ziet er hier heel gezellig uit!
    Deel je soms ook de recepten? Ik ben altijd op zoek naar pastarecepten en van jouw blog uitgaande ben jij vast wel heel creatief...

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen