maandag 24 januari 2011

Weekmenu 4

Het maken van weekmenu's bevalt me erg goed, ik word er zelfs rustiger van! De dagen kunnen onderling nog wel eens wisselen, maar op deze manier weet ik in ieder geval wat ik nog in huis moet halen en wat ik kan voorbereiden (aardappelen schillen of iets de avond van te voren uit de vriezer halen). Ik ga dus zeker door met het maken van weekmenu's!

Dit staat de komende week op het menu:

Maandag
Aardappelen, spinazie en gehaktbal (vriezer)
Dinsdag
Oma kookt!
Woensdag
Stamppot Andijvie met speklapjes
Donderdag
Zigeunergehaktschnitzels, aardappelen en broccoli
Vrijdag
Bami of nasi (met kipfilet) en kroepoek
Zaterdag
Ovenschotel van broccoli en gehakt
Zondag
Pannenkoeken of frietjes

2 opmerkingen:

  1. Grappig dat je het ook ervaart als rust als je weekmenu's maakt. Ik merk zelf ook dat ik het prettig vind om dit van tevoren te bedenken. Scheelt het wel dat ik nu bezig ben met S. Bakker, waardoor iemand anders bedenkt wat ik eet! :)

    Je menu ziet er goed uit!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat jij ook een moeder hebt die een keer in de week voor jullie kookt! Fijn he!

    BeantwoordenVerwijderen