maandag 10 januari 2011

Boodschappen week 1 (3-9 januari)

De uitgaven voor boodschappen in week 1 komen op een totaalbedrag van €71,80.
Hmm, ik moet toch weer iets bewuster omgaan met het doen van de boodschappen. Alhoewel, er was deze week wel een cadeau bij voor tante L en de toiletpapier en koffie hebben we nu weer ruimschoots op voorraad. En het doen van boodschappen met manlief en dochter werkt ook niet echt bezuinigend ;)

Wat betreft de cadeaus, ik heb nu een dove-pakket voor €7,49 gehaald. Ik gun het mijn tante van harte hoor, begrijp me niet verkeerd, maar eenzelfde pakket heb ik eerder dit jaar voor 2,50 gehaald bij de prijsmepper! Mocht ik weer van die aanbiedingen zien, dan neem ik er een aantal meer mee, zodat ik niet op het laatst een cadeau moet zoeken én er ook nog eens meer euro's voor neerleggen dan nodig is! Dan haal ik, voor het resterende geld, nog liever een klein bosje bloemen erbij.

Wat hebben we gehaald deze week:

Week 1 (3-9 januari)Totaal:        71,80  
WATWAAR  Opmerking
kanzi appels 5stuksplus           1,68  
koffie roodmerk 2x pondplus           3,98  
duo penotti 2xplus           2,25  
linera smeerpatéplus           0,99  
pluspunten 8xplus           0,16  
bananenlidl           0,14  
komkommerlidl           0,45  
magere yoghurtlidl           0,49  
spekreepjes 2x125gramlidl           0,79  
schouderham rondlidl           0,73  
knoflooksauslidl           0,59  
dieet boterlidl           0,55  
appelmoeslidl           0,45  
cola 6xlidl           3,12  
siroop grenadinelidl           1,09  
beschuit volkorenlidl           0,45  
voorgeb stokbrood 2x2lidl           0,64  
zoutstengels 2xlidl           1,10  
toiletpapier 3lg 20rollenlidl           4,95  
gehakt 1kglidl           2,99  
Rivella 4xah           2,48  
vissticks es 2x10stuksah           1,22  
kiwi's 0,285kgah           0,51  
verkade nizza 2xah           1,07  
kipfilet naturel 2xah           1,87  
brood pain boulogn 2xah           1,99  
cadeau L.kruidvat           7,49  
hamburgerssanders           1,59  
kipsate 3x 130grsanders           1,20  
groko sperziebonensanders           0,69  
perfect wokmix 750grsanders           1,30  
perfect aardbei jam 3xsanders           2,49  
aardappelschijfjessanders           0,79  
boeren tarwe 3xsanders           2,50  
fuji appels 3xsanders           0,63  
vers vlees (2xworst+3xschnitzels)sanders           5,86  
rode kool met appel 2xaldi           1,38  
sperziebonenaldi           0,69  
mandarijnen kistjealdi           2,69  
ontbijtkoekaldi           0,49  
komkommeraldi           0,55  
brood tijger volkorealdi           0,95  
krentenbollenaldi           0,79  
combi-crackertjes 2xaldi           0,70  
krokante toast 250graldi           0,89  
snackbitsaldi           0,75  
baquettes bruin 2staldi           0,65  

2 opmerkingen:

  1. tja kadootjes op het laatste moment kopen is vaak het duurst. en waarom zou je er nog een bosje bloemen bij doen omdat het in de aanbieding was. hun weten toch niet hoe duur het was. en nu het de gewone prijs is doe je er toch ook niet nog een bosje bloemen bij. het gaat erom dat je iets leuks voor iemand meebrengt, waar je aandacht aan hebt besteed. ik koop vaak mijn kadootjes in voren en doe er dan een briefje bij voor wie het is. tegen de tijd dat ze jarig zijn is het vaak niet meer in de aanbieding. soms kan je daardoor een groter kado geven als dat je anders zou doen.

    fijne dag nog, groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar heb je ook gelijk in. Mijn zus zou ook gaan en was helemaal vergeten een cadeautje te halen. Toen zei ik "dan pak je toch een lekkere fles wijn mooi in? Dat vind ze altijd lekker!" Op hetzelfde moment kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik dat dan niet eerder heb bedacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen