vrijdag 21 januari 2011

Gaat niet bestaat niet

Dat is wel een uitdrukking die past bij ons leven! Niet dat we ons overal zomaar instortten hoor, maar soms moet je dingen gewoon doen als je iets wilt bereiken (ahum, lees mijn vorige blogs over het afstuderen nog maar even niet).

Nu begint manlief begin februari (officieel de laatste dag van januari) met zijn nieuwe baan en hij heeft er superveel zin in! Meer uitdaging, verantwoordelijkheid, vakantiedagen en ook nog eens meer salaris :) En ik wou hem eigenlijk wel iets geven om dat te vieren. Nu kwam ik dit boek tegen van Richard Branson met de titel "Gaat niet bestaat niet" tegen en ondanks dat ik het boek behoorlijk prijzig vond heb ik hem toch maar besteld bij bol.com (t/m 24 januari rekenen ze geen verzendkosten, dat scheelt dan toch nog iets).

Het boek gaat over internationaal ondernemer Richard Branson. Hij staat bekend om zijn openheid en voorliefde om onmogelijk lijkende uitdagingen aan te gaan en daarin succesvol te zijn. Volgens recensies is het een inspirerend boek voor iedereen die op een verantwoordelijke, respectvolle manier zijn dromen waar wil maken. Dat beloofd heel wat!

Enne.. een beetje inspiratie is nooit weg natuurlijk!!

2 opmerkingen:

  1. alleen de titel al, super!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja zo'n boek geeft dan weer superinspiratie, succes en veel plezier met lezen , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen