donderdag 20 januari 2011

Uitverkoop!

Lang leve de uitverkoop! Op de meeste blogs lees ik verhalen dat mensen een jaar geen kleding willen kopen, nou dat is hier niet echt nodig. Ik koop over het algemeen weinig kleding (voor mezelf in ieder geval) en het liefst natuurlijk in de uitverkoop, dus toen ik hoorde dat de kledingwinkel bij ons in de buurt 75% korting gaf ben ik gelijk even gaan kijken!

Ik had maar 20minuutjes om rond te kijken, maar ik wist dat ik in ieder geval graag een broek bij wou hebben. Ik ging er niet vanuit dat ik iets zou halen, omdat ik een behoorlijk lastige lengtemaat heb (lengte 34/36), maar het is gelukt! Ik had trouwens mazzel dat er net een pashokje vrij kwam, ik hoorde dat er 's middags een behoorlijke wachtrij was voor de pashokjes, dat had ik met mijn 20minuten nooit gered :)

Ik heb een spijkerbroek en een zwarte broek van goede kwaliteit gehaald voor 15,- stuk (voor de rekenaars, ze kosten eerst €60,- stuk). Lang niet slecht toch? Ik kan weer even vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten