zaterdag 1 januari 2011

2011

2011.. Een nieuw jaar, nieuwe kansen ;)

We hebben zojuist de laatste visite de deur uit gewerkt.. Alhoewel, als echt nachtbraker, hadden ze van mij nog wel langer mogen blijven! Oudjaarsdag (-nacht) was erg gezellig! Mijn vriendinnen zijn geweest en het enige wat ik heb gedaan is er voor zorgen dat de drank koud stond :) Omdat ze hier door de week vaak zitten, vonden ze dat zij dit keer wel voor de hapjes en andere versnaperingen konden zorgen, heel erg lief (en lekker)!

Voor nu: een gelukkig en gezond 2011 gewenst!'

Tot blog's! ;)

3 opmerkingen:

  1. he jij ook een goed nieuwjaar gewenst! en euroclicks en moneymiljonair is een goed idee. ik heb er toch zo nu en dan een klein centje van. voor euroclicks laat ik het nu staan totdat ik 2.000 punten heb, dan heb je gelijk meer "winst".

    groet,
    lavender

    BeantwoordenVerwijderen