vrijdag 30 september 2011

50 foto's afdrukken voor €0,99ct

Als je voor het eerst een account aanmaakt én de actiecode 50VOOR99CENT invult bij S.napfish (even googlen) dan kun je 50 foto's bestellen voor 0,99ct!

Ik verdien hier verder niks aan, maar wou jullie deze tip niet onthouden.
Ikzelf maak elk jaar een digitaal foto-album voor dochter, maar foto's van o.a. haar verjaardag/kinderfeestje/trakteren of foto's die ik aan anderen wil geven laat ik altijd wel afdrukken middels dit soort acties.. 50 afdrukken voor een 0,99ct (inclusief verzenden) vindt ik een goede actie! :)

4 opmerkingen:

  1. Echt waar? Dat kost echt geen drol, dat ga ik ook doen! Dank voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd handig :)

    alleen moet je wel uitkijken met de verzendkosten met zulk soort acties, want die maken het al snel alsnog duur :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @KnutselMar: dat is ook altijd het eerste waar ik naar kijk! De 50 foto's voor 0,99ct zijn ook inclusief verzendkosten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superactie! Dat is echt heel goedkoop! Bedankt voor de tip.
    En ook al had je er wel aan verdiend: dan had je dat toch verdiend?!

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen