donderdag 29 september 2011

Goedkoper Sim-only abonnement

Ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaren een sim-only abonnement (naar volle tevredenheid overigens). Ik betaal €10,- in de maand en kan (voor mijn doen) naar hartelust smsen en bellen. Ik heb nog nooit bij hoeven te betalen.

Nu toch maar eens het abonnement onder de loep genomen, want jawel.. het kon nog goedkoper. Ik heb zojuist mijn sim-only laten omzetten naar een sim-only abonnement van €6,95. Volgens mijn rekeningspecificaties (aantal sms en belminuten) heb ik daar ruim voldoende aan :)

Het is maar €3,- in de maand goedkoper.. maargoed dat is in een jaar wel weer €36,- dat anders ongemerkt van mijn bankrekening wordt afgeschreven. En aangezien mijn abonnement eigenlijk al verlopen was in 2008 is vond ik dat wel een belletje naar de klantenservice waard :) Mocht ik nu toch niet uitkomen met het aantal minuten dan kan ik ten alle tijde het abonnement weer ophogen.

Weet jij wat je per maand verbruikt aan smsjes en belminuten? Komt dat overeen met het type abonnement wat je hebt afgesloten?

5 opmerkingen:

  1. Ik sms echt belachelijk veel. Grotendeels naar vriendlief. Die zie ik nu enkel in het weekend. Maar gezien dat binnenkort gaat veranderen, ga ik tot het eind van het jaar bekijken hoever mijn abonnement per januari omlaag kan. Maar ik kom zelden buiten mijn bundel, omdat ik er wel op let.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi prepay, bel nooit, alleen sms, 20 a 30 euro per jaar is veel.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bel ook al jaren met Simonly. Lekker goedkoop met een oude Nokia. Doet het goed en gaat nooit stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo bespaarmama,

    Hoeveel minuten en sms gebruik je ongeveer per maand?
    Op eensim.nl vergelijk ik alle sim only aanbieders, misschien kan het wel nóg goedkoper!
    Ik zoek het iig graag voor je uit als je wilt.

    gr,
    JJ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb deze website gebruikt http://www.phoneshop.nl/sim-only/ en de eerste van €3,00 per maand besteld!Haha vroeger betaalde ik veeeeeel meer voor een abbo ;)

    BeantwoordenVerwijderen