maandag 26 september 2011

Gescoord op de rommelmarkt :)

Heerlijk vind ik het.. rondlopen op een rommelmarkt.
Er was hier een grote in de buurt en ik kon het niet laten om een kijkje te nemen.

Ik heb o.a. easygliders (schaatsen die je onder je snowboots kunt doen), snowboots en (regen)laarzen voor dochterlief gescoord. En voor de baby een paar setjes kleding en rompers in maat 56 (je kunt niet zien dat ze gedragen zijn) en een soort van ligstoeltje voor in het babybadje. Hadden we met dochter niet, maar leek me altijd wel handig aangezien ik snel last heb van mijn rug, voor één euro kon ik hem niet laten liggen :)

Ik ben weer helemaal blij met mijn aanwinsten!

2 opmerkingen:

  1. Rommelmarkten zijn echt hele fijne plekken. Ik kocht de afgelopen 2 keer voor mezelf wat kleding. Ik kreeg er vorige week een compliment over, dat ik er zo netjes en chic uitzag. Allemaal 2ehands, dus ik grinnikte wat in mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook helemaal van de rommelmarkten alleen heb je die neit zoveel in onze omgeving. Ik ben wel erg blij met onze kringloopwinkel. Waar ik bijna iedere week wel even ga sneupen!

    BeantwoordenVerwijderen