woensdag 21 september 2011

Geld Terug Acties

Er zijn weer een aantal leuke geld-terug-acties, ik heb ze hieronder voor de liefhebbers op een rij gezet:

Dat zijn geloof ik wel de meeste acties!
De Lassie, Vital Colors en de Garnier heb ik dus nog niet gevonden, maar ik laat deze gewoon op mijn boodschappenlijst staan. Als ik dan ergens in de winkel ben hoef ik alleen maar even snel op mijn lijstje te kijken en in het schap of het aanwezig is!

Hopelijk hebben jullie er ook wat aan!

Ps: denk er wel aan de kassabon mee te nemen en als je meerdere GTA-producten hebt, deze apart af te rekenen, anders kun je je geld nog niet terugvragen!

3 opmerkingen:

  1. De vouchers voor de Garnier Intensive 7 days waren er hier ook nog niet. Ik heb wel een flacon gekocht en de verkoopster heeft op mijn kassabon geschreven dat ik er nog een voucher te goed heb. Wij hebben een piepkleine Kruidvat en ik geloof dat ze maar 8 van die flacons hadden, dus daarom heb ik er toch al één gekocht. Mochten die vouchers toch niet meer binnenkomen dan breng ik de flacon gewoon terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen