maandag 14 maart 2011

Uitgaven boodschappen week 10

Afgelopen week hebben we €49,46 uitgegeven aan de boodschappen, wederom binnen het budget! Ik vind dat het echt supergoed gaat, moet er wel bij zeggen dat het vlees merendeel nog steeds uit de vriezer komt (gelukkig is de bodem nog niet in zicht)!

Wat hebben we uitgegeven:
Week 10 (7 - 13 maart)      49,46  
WatWAAR  Opmerking
spinazie (diepvries)lidl        0,45  
vanillevlalidl        0,55  
magere yoghurtlidl        0,49  
halfvolle melk 6xlidl        3,12  
boerenmetworstlidl        1,69  
cola 12xlidl        5,88  
siroop grenadine 2xlidl        2,18  
hagelslag puurlidl        1,39  
voorgeb. Stokbrood 3xlidl        0,96  
zoutstengels 2xlidl        1,10  
wcpapier floralyslidl        3,09  
aardappelen 5kgplus        2,99  
dubbelvla melkanplus        0,79  
aardbeienjamplus        0,85  
vrieslolliesplus        0,69  
boodschappen manc1000     15,56  
vloeibare meststofaldi        2,49  
zaadzakjes 8xaldi        2,32  
kipfilet 150graldi        1,19  
handperen conferencealdi        0,79  
witte bollenaldi        0,89  
    


Zoals je kunt zien heb ik een aantal zaadzakjes gehaald bij de aldi voor in ons moestuintje (lees: hoekje van onze eigen tuin). Ik wil het dit jaar eens proberen, gewoon kijken hoe het gaat met onze niet-zo-heel-erg-groene vingers :-) Ik heb zaadjes voor kropsla gehaald, courgette en komkommer. Vanaf woensdag hebben ze bij de Aldi ook zaden voor aardbeienplantjes á 0,99ct per stuk, die wil ik ook eens gaan proberen! Thuis hebben we nog zaden voor bonen en peultjes.

Afgelopen zaterdag was het weer echt super! Lekker bezig geweest in de tuin en de eerste groenten gezaaid. Ook zaden voor zomerbloemen en nog een aantal bloembollen zijn de grond in gegaan, ik vind het altijd weer leuk om te kijken wat er nu uitkomt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten