donderdag 17 maart 2011

Tip: gratis actie!

Een gratis actie die ik jullie niet wil onthouden:
via gadget4free.nl kun je een gratis siliconen horloge aanvragen.
De actie gaat via een social network als hyves, facebook en twitter. Ik heb het geprobeerd (niet verwacht dat ik daadwerkelijk wat zou krijgen) en ik kreeg vandaag het horloge in de brievenbus, hartstikke leuk! Wel moet je adresgegevens e.d. achterlaten en een paar antwoorden geven op vragen (tip: geef een oud 06-nummer op en een ander emailadres ivm spam).

Handig ook voor in de vakantie lijkt me, als ik deze kapot/kwijt raak is het geen ramp :-)

Ps: nee, ik heb geen aandelen in gadget4free.nl :-)


2 opmerkingen:

  1. Supertip. Elk jaar op zomerkamp sloop/verlies is een horloge. Ik heb al jaren een heel goedkope elk jaar. Maar deze zijn wat steviger voor mijn onhandige gedoe en gratis is daarbij handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er vandaag ook een ontvangen.
    bedankt voor je tip!

    BeantwoordenVerwijderen