vrijdag 18 maart 2011

Ik, Sonja Bakker en ... de weegschaal

hebben vanaf nu een haat-liefde verhouding :-)

Ik heb net de weegschaal weer van zolder gehaald (die lag daar veilig weggestopt tussen alle kerstspullen), want ik vond het tijd voor het moment van de waarheid. Want zeg nou zelf, hoe kan ik nu gaan Sonja Bakkeren zonder dat ik weet hoeveel kilo's eraf moeten of hoeveel er ook daadwerkelijk af zullen gaan?

Maargoed, de weegschaal en ik dus.. Ik nam een diepe zucht en ging op de weegschaal staan en wat ik al vermoedde werd in keiharde cijfers (lees: kilo's) bevestigd.. Er moet zo'n 10 kilo af! Dat red ik dus niet met alleen Sonja ;-) Ik zal ook meer moeten gaan bewegen/sporten tussen het afstuderen door en daarna..

Stiekem wist ik dit eigenlijk al. Het is niet voor niks dat ik de laatste tijd liever makkelijke jurkjes aantrek dan mijn spijkerbroeken.. door die extra kilo's zitten die laatste gewoon niet meer zo comfortabel :-)

10 kilo dus, en ze zullen eraf gaan ook! Ik zal aan de linkerkant van mijn blog mijn vorderingen bijhouden!

1 opmerking: