maandag 28 februari 2011

Award!

Ik heb een AWARD gekregen van Lieke en Natuurlijk Zuinig! Ik voelde me meer vereerd dan ik had gedacht, juist omdat ik hem van Lieke en van Natuurlijk Zuinig kreeg. Ik lees graag hun blogs en haal hier veel inspiratie uit. Ik vindt het dan ook fijn dat zij ook graag mijn blogs lezen. Ik heb de AWARD alleen nog niet doorgegeven, omdat veel bloggers hem al hebben mogen ontvangen en om hem nou elke keer terug te geven vind ik ook al zo wat :-)

Er is één blog die ik al een tijdje volg en die nog niet zo heel bekend is in blogland, en aan haar wil ik dan ook graag deze AWARD geven, namelijk JCK met "Een kijkje in mijn zee van gedachten" Zij blogt ook over consuminderen en alles wat daarbij komt kijken. Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op haar blog!

Spelregels:
Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven
*Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Ps: ik wil er wel even bij zeggen dat ik (net als de anderen waarschijnlijk) de andere blogsters de AWARD ook van harte gun!! Ik volg er alleen zoveel (verslavend is dat bloggen zeg..) dat ik niet precies meer weet wie wel en wie nog geen AWARD heeft mogen ontvangen! In gedachten zijn jullie mij allemaal een AWARD waard ;-)

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd zeg, je hebt 'm verdiend hoor! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tnx bespaarmama! Ik voel me vereerd!
    Zal kijken aan wie ik de award ga geven!
    Het is inderdaad verslavend om al die blogs te mogen lezen...
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen