maandag 14 februari 2011

Carnaval!

Aankomend weekend gaat het hier dan echt van start: de carnaval!


Alhoewel ik graag spaar en bespaar is dit voor ons toch wel één van de feestjes die ook geld mag kosten! Gelukkig weet je dat carnaval ook elk jaar weer terugkomt, dus je kunt het redelijk incalculeren.. Carnaval leeft hier ook echt in de regio, dus het is niet moeilijk om lekker mee te hossen met de rest van de carnavalsvierders :-)

Ik was dan ook bijna in shock toen ik een paar jaar geleden van medestudenten hoorde dat carnaval (natuurlijk) niet overal zo leeft als bij ons.. Daarom stort ik me elk jaar heel weloverwogen in het feestje :-)

Vieren jullie dit jaar carnaval? Of hebben jullie andere uitspattingen ;-)

3 opmerkingen:

  1. Aha! Een mede-zuiderling! Manlief zit bij de carnavalsvereniging. We vieren al weken lang feest elk weekend weer. We hebben zo'n 8 weekenden in totaal. Ook hier geen bespaartijd op dat gebied ;)

    Alaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alaaf, dan weet je het wel ... liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! Ik vier het dit jaar niet. Vorig jaar zijn we met een groepje in het carnavalsweekend naar een huisje in Oosterhout geweest. Was voor mij de eerste keer en ik vond het helemaal geweldig! Ik was een dag als duiveltje en een dag als tirolmeisje verkleed......haha

    BeantwoordenVerwijderen