dinsdag 22 februari 2011

Weekmenu 8

Onze menu's voor de komende week:

Maandag
Minute steaks (vriezer), aardappelen en sperziebonen (vriezer)
Dinsdag
Gehaktballen en prinsessenstamppot (stamppot rode bieten)
Woensdag
Oma kookt!
Donderdag
Soep met brood (dochterlief restje prinsessenstamppot)
Vrijdag
Andere oma kookt ;-)
Zaterdag
Chili con carne
Zondag
Frietjes en drumsticks (vriezer)


Wij hebben het getroffen met onze ouders, ze vinden het namelijk erg leuk als we langskomen en blijven eten. Normaal gesproken eten we bij mijn ouders praktisch elke dinsdag en af en toe bij mijn schoonouders. Omdat het voorjaarsvakantie is blijft dochterlief een keer logeren bij beide opa's en oma's en wij konden dan ook mooi mee-eten werd ons medegedeeld ;-)

Ik heb me hierover wel eens bezwaard gevoeld en toen het blijven eten afgezegd. Kreeg ik een boze opa aan de telefoon, hij vind het altijd gezellig als we langskwamen! Weg bezwaarde gevoel ;-) Dat is toch heerlijk? Ik vind het ook altijd erg gezellig en ik hoop ook van harte dat mijn dochter later net zo graag bij ons komt (eten)!

3 opmerkingen:

  1. ach zolang alle partijen het leuk vinden is het toch goed!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke naam, prinsessenstampot!

    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, ik herken het, ik heb ook altijd snel het gevoel dat ik ergens teveel ben, het is me óók ooit al eens verweten, je weet dan niet wat je hoort!!

    BeantwoordenVerwijderen