woensdag 2 februari 2011

Solliciteren

Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan. Eigenlijk wou ik me de komende tijd alleen maar richten op mijn afstuderen, maar deze functie is zo ideaal, dat ik er spijt van zou krijgen als ik het niet had geprobeerd!

De baan is hier in de buurt (fietsafstand), deeltijdwerken behoort tot de mogelijkheden en het is ook nog eens een functie die ik heel erg graag zou willen uitoefenen na mijn studie. Het is eigenlijk een functie waarvoor ik al afgestudeerd zou moeten zijn, dus we zien wel wat het word! Ik ben alleen bang dat heel veel mensen op deze functie zullen solliciteren, maargoed.. niet geschoten altijd mis!

"Fingers crossed" :-)

7 opmerkingen:

  1. Hopelijk lukt het. Dat soort ideale banen zijn helaas zeldzaam. En soms verbaas je je over hoeveel mensen er NIET solliciteren op een vacature.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet?! Iemand moet de baan krijgen, toch, misschien ben jij het!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel succes, ik zal voor je duimen!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen