zaterdag 12 februari 2011

Uitgaven boodschappen week 6 (7-13 februari)

.. komen op een totaalbedrag van €39,93.

En dus onder het weekbudget van €50,- voor de boodschappen!! Het had trouwens best nog wat lager gekund, ware het niet dat dochterlief ziek is.. Ik weet dat inmiddels iedereen wel een keer ziek is geweest, maar ik had gehoopt dat wij die dans konden ontspringen! Dochterlief is (laat ik het afkloppen) echt nooit ziek.. maar nu dus wel :) Lust niks, drinkt niks.. Dus ik ontaard in een paranoïa moeder die wanhopig toetjes, appelsap, ijsjes en andere onzindingen aansleep in de hoop dat ze daar wel zin in heeft :-) Niet dat het zin heeft, want uiteindelijk eet ze alleen 'n beetje fruit en drinkt appelsap (en ik de overgebleven chemische toetjes > ik weet het, fout)! Hopelijk is ze er snel weer bovenop, vind het echt verschrikkelijk zo'n zielig hoopje kind (tja wie niet)..

Waar was ik.. oja, wat gaven we uit:

Week 6 (7-13 februari)               39,93  
WatWAAR  Opmerking
paula yoghurtplus                1,99  
kindermixplus                1,19  
halfvolle melk 3xlidl                1,56  
vanillevlalidl                0,55  
magere yoghurtlidl                0,49  
fruit king toetjeslidl                1,75  
cola 6xlidl                3,12  
appeldrank 6xlidl                5,94  
siroop grenadinelidl                1,09  
fruitbiscuitslidl                0,99  
zoutstengelslidl                0,55  
glansspoelmiddellidl                2,29  
festini peerah                2,25  
schoonmaakazijnah                0,44  
ah mix appelah                0,76  
milka tablet 2xah                1,18  
vissticks es 2xah                1,22  
sperziebonen diepvriesah                0,58  
ah helder (crystel)ah                0,99  
lay's baked 2xah                1,99  
markant koffie 250 3xemte                3,58  
spa reine 1,5 ltremte                     -   GTA
markant knakworsten 3emte                1,98  
smeerkaas 20+emte                0,51  
snoeprozijnenemte                0,59  
koekjesemte                0,89  
keukenpapier 4 rollenaction                0,99  
schoonmaakazijnaction                0,47  


Voor de ongeruste medebloggers: brood, beleg en groenten lagen nog volop in de vriezer, koelkast en/of voorraadkast en ook fruit hadden we nog voldoende (wegens krijgen gedeeltelijke fruitmand van iemand die dat alleen nooit opkrijgt, lief!).

3 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi bedrag voor de weekboodschappen. Wat je overhoudt van je budget schuif je dat dan weer door naar de volgende week, voor als je wat meer kwijt bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, letterlijk gezien doe ik dat niet. Dat komt doordat ik eigenlijk nog steeds alle boodschappen pin.. dat is iets ondoorzichtiger, maar ik vind dit wel zeker net zo handig. In excel houd ik een overzicht bij van alle uitgaven voor boodschapen p/w en ook wat ik dan gemiddeld kwijt ben per maand aan boodschappen. Als mijn gemiddelde tussen de €50,- á €60,- per week zit, ben ik tevreden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit... zeker ook de opmaak. Hoe doe je dat eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen