zondag 12 december 2010

Overgestapt naar een andere zorgverzekering

Wij zijn overgestapt naar een andere zorgverzekering(en)! Via de site Independer hebben we zorgverzekeringen vergeleken voor 2011. De site van Independer is trouwens opzichzelf al een aanrader! Zeer overzichtelijk inclusief alle voorwaarden, beste prijs-kwaliteit, laagste prijs-verzekering en ook nog eens te vergelijken met je huidige zorgverzekering voor 2011.

Wat blijkt? Wij zijn sowieso €25,- per maand voordeliger uit én beter verzekerd (in ieder geval voor de zaken die wij belangrijk vinden, met name tandartskosten e.d.)! Dat is toch snel verdiend op 'n avondje :)

2 opmerkingen:

  1. Als je €300 kan besparen en beter verzekerd kan zijn, dan heb je goede zaken gedaan.
    Ik kon niet erg veel besparen, omdat bleek dat ik de voor mij meest voordelige verzekering al had. Dus betaal ik dit keer voor ene jaar tegelijk, heb ik toh nog een klein beetje bespaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is fijn! Wij konden niet overstappen, elders waren we niet goedkoper uit. Vandaar dat we hebben geschrapt in de aanvullingen.....

    BeantwoordenVerwijderen