dinsdag 7 december 2010

brandschadeverzekering

Onze brandschade-expert heeft vandaag gebeld, ze willen onze zaak zo snel mogelijk afhandelen. Pff gelukkig! Ik heb meteen onze schadelijsten opgestuurd en als de expert akkoord geeft kan er over worden gegaan tot uitbetaling.

Ik heb namelijk alles nieuw moeten kopen (en grijp nog steeds elke keer mis), omdat alle levensmiddelen weg moesten worden gegooid door de brand (zie eerder blog). Voorheen kon ik wel overwinteren met mijn provisiekast ;) en greep ik dan ook nooit mis. Dan valt 't toch nog vies tegen als je alle levensmiddelen nieuw moet kopen, maar ook zaken als een nieuw koffiezetapparaat, waterkoker, tja en eigenlijk alles wat in een keuken staat..

Nu hoop ik dat ze nog voor de kerst kunnen uitkeren, want onze spaarrekening slinkt behoorlijk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten