maandag 27 december 2010

Euroclix

Nadat ik het op verschillende sites al ben tegengekomen, heb ik besloten om ook een account te openen bij Euroclix. Voor degenen die het niet weten: Euroclix is een soort van online spaarprogramma, waarbij je punten kunt verdienen door:
  • Het lezen van email;
  • het anoniem deelnemen aan online onderzoeken
  • door deelname aan acties die we via email naar je sturen (commerciële mailservice)
  • door deelname aan SportClilx of LuckyClix
  • door te winkelen via het aanbod van aanbieders dat op de EuroClix website staat.
  • Door de EuroClix creditcard gratis aan te schaffen. Daarmee verdien je 0,5% korting op al je aankopen die je online of offline (in de winkels) uitvoert. Niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland. 
Ik ga kijken hoe mij dit bevalt en of ik er wel of niet meer door zal gaan.
Nu baal ik alleen een beetje, want wij zijn onlangs overstapt van zorgverzekering én van energieleverancier en laat je daar nu net een behoorlijk aantal punten mee kunt verdienen! Achja we zien wel hoe het gaat :)
Doen jullie ook mee aan online spaarprogramma's? En zo ja, welke?

UPDATE: ik heb ook een account geopend op MoneyMiljonair, dit is hetzelfde principe als Euroclix.

Ps: ik heb een link naar euroclix en MoneyMiljonair op mijn blog gezet (ja, hier kan ik evt. punten mee verdienen mocht je lid willen worden), maar als het me niet bevalt gaat de link er ook af!

5 opmerkingen:

  1. Nee ik doe daar niet aan mee. 2 jaar geleden heb k het wel gedaan maar ik kwam erachter dat ik helemaal geen mail wil lezen over aanbiedingen die ik toch niet wil kopen. En waar ik dan ook niet over gebeld wil worden. Dus heb ik me zo snel mogelijk weer afgemeld. Ik ben benieuwd of het je gaat bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik doe wel mee met Euroclix en MoneyMiljonair, al jaren. Het gaat niet hard, maar het is toch eens in de zoveel tijd leuk om
    het gestort te krijgen. Op het moment heb ik weer meer al 3000 clix, en ik hoop dat ik me nog een tijdje kan bedwingen, omdat je in verhouding meer geld krijgt als je meer punten hebt. Ik klik snel en lees de mails niet uitgebreid, dus veel tijd kost het me niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn de 2 bestlopende programma's in nederland. En na een tijdje gewoon alleen lekker klikken, blijkt het vaak ineens toch best veel geworden te zijn.
    Ik bekostigde dit jaar mijn sinterklaascadeautjes met al die klikjes.
    En ook ik lees al die mailtjes niet, maar klik alleen even.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tip! ik zal eens gaan kijken...en klikken...

    Goede jaarswisseling en al het goeds voor 2011 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Euroclix is echt de moeite. Als ik trouwens een tip mag geven: Bij Euroclix moet je voldoende lang sparen. Ze hanteren namelijk een stijgende inwisselkoers, dus hoe langer je spaart, hoe meer je gespaarde Clix in waarde stijgen.

    Euroclix bevalt me het meest. Het is enorm eenvoudig. Ik besteed ongeveer een kwartiertje per dag aan wat mails beantwoorden en doe af en toe een gokje op voetbaluitslagen. Nog een tip, het snelst verdien je met het aanbrengen van nieuwe leden. Voor elke vriend(in) die actief lid wordt bij EuroClix dankzij jou, ontvangt je zelf 150 Clix (€ 1,95). De moeite waard dus.

    Wil je je aanmelden, dat kan via onderstaande link. Op die manier verdien ik er trouwens ook een centje mee ;)

    http://www.euroclix.be/nl/index?SRef=4LYju193zDrwRdWMv

    Bij je eerste aanmelding ontvang je trouwens direct €1,95!

    Groetjes,
    Stefan

    BeantwoordenVerwijderen