maandag 13 december 2010

kerstkaarten

De kerstkaarten zijn weer allemaal geschreven en geadresseerd (ik moet ze nog wel langsbrengen of posten). 41 stuks zijn het er geworden dit jaar, allemaal familieleden. In onze vriendengroep stuurt eigenlijk niemand kerstkaarten, daar gaan wij ook niet aan beginnen dus :) en ze komen toch oudjaarsdag bij ons om het nieuwe jaar met z'n allen in te gaan, dus de beste wensen geven we ze dan wel!

 Via een tip op Merel's blog heb ik gratis ansichtkaarten besteld op http://www.idrukker.nl/. Je kunt één keer per maand een gratis bestelling plaatsen. In plaats van 20 stuks kreeg ik er 24, 'n paar extra is altijd leuk :) Deze mag dochterlief sturen aan vriendjes en vriendinnetjes uit haar klas.

Deze ansichtkaart is het geworden, grappig he?

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tip! Ik heb vandaag kaarten gehaald, maar ik kan ze ook bestellen voor volgend jaar. Ik zo gelijk even op de site kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he dat is een leuk idee; je dochter vindt het zeker geweldig dat ze haar vriendjes en vriendinnen zo een eigen kaart kan sturen!

    ik ga ook even koekeloeren (voor volgend jaar)

    Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed idee! Ik heb net even gekeken maar waar staat dat je 20 kaarten gratis kunst bestellen? Ik zie dat niet staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @spaarcentje, op de site van idrukker kun je aan de linkerkant een keer 'gratis ansichtkaarten' aanklikken. Via deze link kom je er ook http://www.idrukker.nl/webshop/kaartenservice.php?page=home. Naast het kopje 'HOME' staat er een kopje 'GRATIS ANSICHTKAARTEN', die moet je hebben! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Bespaamama!

    Ik heb niet heel veel tijd, maar wil je toch graag even een antwoord op je vraag geven.

    "vraagje: hoe zet je het overzicht van de uitgaven van je boodschappen op je blog? Staat rechtsonderin.. "

    Ga naar je pagina "ontwerpen", "gadget toevoegen" en kies voor "lijst". Vervolgensn kun je hier je lijstje maken en elke keer veranderen.
    Succes er mee!

    Enne.. ja hoor.. ik ook kansloos zonder lijstjes! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen