woensdag 27 juli 2011

Rommelmarkten

Nog even en ze zijn hier ook weer in de buurt: de rommelmarkten!
Volgende week gaan we zelf op de rommelmarkt staan en dochter en ik hebben al heel wat spullen verzameld om te verkopen. Hopelijk speelt het weer een beetje mee en kunnen we er een mooie dag van maken!

Ik heb ook al een aantal rommelmarkten gespot waar ik dit jaar zelf wil rondkijken op zoek naar koopjes. Dit jaar heb ik voor het eerst een lijstje gemaakt met spullen die ik eigenlijk nog zoek en waarvan het mooi zou zijn als ik ze op een rommelmarkt voor een leuk prijsje op de kop zou kunnen tikken!

Ga jij dit jaar nog op zoek naar koopjes of ga je zelf op de rommelmarkt staan?
Zo ja, tips zijn altijd welkom! :D

5 opmerkingen:

  1. Hopelijk dit jaar nog 2 keer een rommelmarkt doen in de buurt. We hebben zo enorm veel spullen dat het eigelijk wel nodig is. Ik ben nog niet eens klaar met opruimen.
    En ik kom graag op rommelmarkten. Ik vind het heerlijk. Toen ik nog klein was, stonden mijn ouders vaak op rommelmarkten en ik vond het altijd al heerlijk om lekker vrij over zo'n markt heen te struinen en te kijken wat er allemaal verkocht werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind rommelmarkten ook erg leuk, maar omdat we rond Kerst hopen te verhuizen mag ik bijna niks kopen van mezelf. Eerst maar eens met onze huidige 'rommel' op orde komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun je mij je naam en adres mailen? Dan stuur ik de ketting op.

    frederiqueswereld1@hotmail.nl

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op dit moment ben ik het belangrijkste kwijt geraakt via MP en heb ik te weinig voor op de rommelmarkt. Ik bezoek zelf graag een rommelmarkt, nu vooral voor kinderspeelgoed. Ik ben nu weer begonnen om te kijken naar leuke dingen voor volgende zomer, meisjes verjaardag, kerst en sinterklaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben jij een organisator van rommelmarkten? Meld je dan direct hieronder aan en bouw mee aan de grootste online gids voor rommelmarkten in Belgiƫ & Nederland! Van zodra de rommelmarkten gids gelanceerd wordt, ben jij de eerste die toegang krijgt om jouw markten toe te voegen.

    rommelmarkten

    BeantwoordenVerwijderen