zaterdag 23 juli 2011

Kortingscodes online aankopen H&M

Mocht je toch nog wat willen bestellen bij de H&M online shop, via deze link vond ik twee kortingscodes. Ik heb inmiddels mijn bestelling gedaan en beide codes zijn nog steeds werkzaam:

Dit zijn de codes, door iedereen te gebruiken (max. 2 codes per bestelling is mogelijk!):
- 8964 : 25% korting op 1 artikel
- 1304 : 5,- euro korting

H&M

H&M wisselt regelmatig met actiecodes, ik weet niet tot wanneer deze geldig zijn (deze codes zijn ieder geval de hele week al geldig)!

Ps: via de site gratis.startpagina.nl/prikbord vind je de meest recente gratis acties en o.a. ook kortingscodes! Echt een aanrader!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip met de kortingscodes. Die van H&M heb ik vandaag gebruikt en het is gelukt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tips, hier kan ik tenminste wat mee met deze kortingscodes voor de hm en ze werken ook nog

    BeantwoordenVerwijderen