donderdag 21 juli 2011

Kleding! + kortingscode HEMA

Ik heb geshopt :)

Ik pas door de zwangerschap in steeds minder kleding. Of laat ik het zo zeggen; in kleding wat comfortabel zit. Tijd om te shoppen dus!

Dat klinkt niet erg bespaar-achtig, maar ik doe mijn best om voor niet al teveel geld er toch nog netjes uit te zien (en het liefst door middel van kleding die ik na de zwangerschap ook aan kan)!

Ik heb gekocht:
- twee zwangerschapsbroeken (wit 3/4kwart en een zwarte lange broek) á €15,- stuk bij Miss Etam en C&A
- een zwarte lange top voor mama's van de hema (kan ook prima voor niet-mama's trouwens) á 8,95
- en in de opruiming nog eens één grijs jogging-colbertje, één blauw "hang-vest" één zwarte bolero en een witte blouse > allemaal van superfijne stoffen en ik weet haast wel zeker dat ik daar nog heel lang plezier van ga hebben > schade: €60,-

Niet supergoedkoop natuurlijk, maar uit ervaring weet ik dat ik niet de maten heb voor kleding uit een kringloopwinkel bijvoorbeeld of marktplaats. De kleding die ik nu heb gekocht past me perfect! En afgezien van de twee zwangerschapsbroeken kan ik alles na mijn zwangerschap ook weer aan, dat is dan ook wel weer fijn :)

Verder heb ik niet zo heel veel meer nodig, jurkjes/leggings e.d. passen allemaal nog (en zullen ook wel blijven passen)! Het enige waar ik misschien nog wel naar op zoek wil is een fijne positie-spijkerbroek in lengtemaat. Ik vermoedt dat dat nog even zoeken wordt om voor een leuk prijsje te krijgen. Het lijkt me dat ik dan volop kan combineren!

TIP: tot 24 juli kun je (bij besteding vanaf €10,-) €2,50 korting krijgen bij de online shop van de HEMA! Gebruik hiervoor actiecode: actie250

1 opmerking:

  1. Ik ken een website (1korting) waar ze de nieuwste kortingsacties (gratis) voor de HEMA bijhouden.

    BeantwoordenVerwijderen