dinsdag 30 november 2010

Geld terug acties - November 2010

Zoals ik in één van mijn eerdere blogs aangaf, wou ik (meer) gebruik maken van zogenaamde "geld-terug-acties". Dat heb ik dus ook de afgelopen maand gedaan, een overzichtje van de producten die ik gehaald heb (en heb zelfs van het merendeel al het geld terug gestort gekregen op mijn rekening):


GELD TERUG ACTIESTotaalstand       20,70
WanneerWat  
11-11-2010Sanex Zero %              2,99
11-11-2010Paturain roomkaas peper              2,29
16-11-2010Beckers Loempia's 2x              3,88
26-11-2010gilette deo              3,79
30-11-2010Cracottes sesam              1,79
26-11-2010van gilse kristalsuiker              1,19
26-11-2010van gilse rietsuiker              1,59
26-11-2010boerenland drinkyoghurt              3,18


Deze maand heb ik dus voor een totaalbedrag van €20,70 aan gratis producten mogen proberen. Dat is lang niet slecht, al zeg ik het zelf :) Ik moet er wel bij zeggen dat het wel even werk is, namelijk een lijstje maken van gratis te gebruiken producten + voorwaarden, opzoeken in supermarkt (lang niet in elke supermarkt, al heeft de AH de meeste producten wel), bonnetjes bewaren en opsturen of invullen op internet.
Maargoed, ik vind het leuk om te doen en als ik er zat van zou worden dan ben ik er ook snel genoeg weer mee gestopt!

4 opmerkingen:

  1. misschien niet helemaal eerlijk maar ik doe GTA op de rekening van mijn man en mij, voor mijn man op adres van zijn ouderlijhuis, mijn schoonoudrs doen niet mee met GTA. En zo profiteer ik dubbel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. slim juist, als je er een beetje moeite voor doet kun je zo inderdaad heel wat besparen!

    Hmm, toch jammer dat mijn man en ik onze rekeningen hebben samengevoegd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee, als je het zo optelt is het best wel geld! Ik twijfel elke keer om mee te doen, ik denk dan joh die paar euro... Maar als je het idd even optelt, is het gewoon een keer boodschappen doen of 2 pakken pampers voor nop! Ik ga het denk ik toch maar doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sannepan; als je dan toch pampers nodig hebt, let dan op bij etos, in het babymagazine zit ook komend jaar weer achterin een bin als je voor 15 euro aan babyspullen koopt krijg je 2 potjes en twee pakken babyeten kado, dat haal ik iedere keer (en vaak ook het gratis pak friso) en je krijgt iedere keer ook weer babyzegels en airmiles op je gratis spullen en met de zegels heb je weer gratis potjes, zo eet en drinkt mijn baby al een 3 maanden voor nog, na de borstvoeding! (en nu de pampers 4 pakken voor 30 euro)

    BeantwoordenVerwijderen