zondag 21 november 2010

weekboodschappen + weekmenu

Weekboodschappen uitgaven week 45 (15-21 november):

De uitgaven aan mijn weekboodschappen voor 3 personen waren €80,09, veeeeeeeeeeeeelteveel / rib uit mijn lijf etc :), maar ik had hiervoor wel een goed excuus, omdat we vanwege de brand ALLE levenmiddelen uit de keuken weg moesten gooien (en dus ook uit onze provisiekast) en ik dus alle boodschappen weer van begin af aan moest doen + ik moest nog flippo's voor onze afvalcontainer kopen á 11,-. De provisiekast is bij lange na nog niet aangevuld, maar ik doe nu elke week gewoon een paar extra boodschappen die ook in de aanbieding zijn.

Weekmenu:
Ik heb het weekmenu voor deze week nog niet volledig ingevuld, omdat ik nog niet weet wanneer de nieuwe afzuigkap geleverd word en ik dus alleen op de combi-oven ben aangewezen. Dus als iemand nog tips heeft voor een lekkere maaltijd die te bereiden is in de oven.. dan hoor ik het graag :) De maandag en dinsdag zijn als volgt:
  • maandag: hutspot met gehaktbal (vriezer)
  • dinsdag: eten bij mijn ouders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten