dinsdag 9 november 2010

Meterstanden bijhouden

Via de besparingsmeter wil ik digitaal mijn meterstanden bij gaan houden onder het mom van meten = weten. Ik moet toegeven dat ik dit nog nooit heb bijgehouden, dus dat word schrik en huiver! ;)

We hebben een nieuwbouwwoning, dus dat zal vast wel schelen in de nota. Verder hebben we bijna overal spaarlampen in huis, maar verder bezuinigen we niet echt op gas-water-licht (afgezien van zaken als wassen met een volle trommel). We zijn onlangs geswitcht van energie-leverancier, omdat we dan elke maand goedkoper uit zouden zijn. Dit karwei viel me reuze mee en ik ben dan ook van plan om dit volgend jaar weer te gaan doen (ivm welkom-kortingen en goedkopere tarieven voor onze situatie).

Via het label "meterstanden" zullen binnenkort de eerste schema's op dit blog verschijnen!

Maar nu eerst even uitzoeken hoe ik de meterstanden moet aflezen (ja, ik weet het, het is erg)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten