maandag 29 november 2010

Weekboodschappen week 47

De weekboodschappen van afgelopen week kwamen uit op een totaalbedrag van €33,59. Helemaal eerlijk is dit bedrag niet. Ik ben namelijk afgelopen weekend 'n weekend weg geweest met vriendinnen, compleet met shoppen, uit eten, stappen etc. Heb de schade nog niet berekend, maar gezellig was het in ieder geval wel! En dat is ook wat waard toch? Bij de boodschappen komt in ieder geval €10,- bij voor de McDonalds van bespaarpapa en -dochter, hadden zij ook 'n klein feestje :)

Hieronder 'n overzicht van de boodschappen. Heb gebruik gemaakt van geld terug acties (GTA), kortingsbonnen (%) en natuurlijk de aanbiedingen ;)


Week 47 (22-28 november)          33,59  
WatWAAR  Opmerking
witte bonen in tom.saus 2xplus           0,88  
hand/perssinaasappels 4kgplus           2,99  
boterhamzakjes 120stuksaldi           0,59  
kipfilet gesneden 100graldi           0,79  
natuurazijn 1 ltraldi           0,29  
kruidnoten 500 graldi           0,59  
boerenbruindirk           0,79  
newborn luierskruidvat                -    
lip care blistexkruidvat           2,99  
mandarijnen 1kglidl           0,89  
rundvleeskroketten 8lidl           1,49  
halfvolle melk 2lidl           1,04  
magere yoghurtlidl           0,49  
vanillevlalidl           0,59  
schouderham rondlidl           0,73  
gouda gesneden j/blidl           1,49  
stamppot 1kg boerenkoollidl           2,59  
krentenbollenlidl           0,79  
boerentarwe 2xldil           1,50  
alufolielidl           1,49  
patat 1kgplus           0,65  
fruit hagelah           0,95  
kristalsuiker van gilseah                -   GTA
koffiemelk ahah           0,47  
campina drinkyoghurtah                -   GTA
van gilse ruwe rietsuikerah                -   GTA
gilette deoah                -   GTA
lay's chipsah           0,89  
pw english 20x 1 kopsah           0,43 50% korting
opkikkerah           0,41 50% korting
pw ceylon 20x 1 kopsah           0,40 50% korting
slagroomsoesjes ahah           0,60 50% korting
moorkopsoesjes ahah           0,80 50% korting
euroshopper chips naturelah           0,49  
knabbelsticks euroshopperah           0,24  
crystel clear fles 8xah           4,28 1+1 gratis


Ik had een bon voor 'n gratis pak newborn luiers, hier maak ik een klein luiertaartje van voor ons poppenmoedertje (schoencadeautje). De slagroomsoesjes zijn ook voor de sinterklaasavond.

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik zag je link op het prikbord van gratis.startpagina.nl en ben even komen neuzen.
    Ook omdat ik bezig ben met besparen.
    Ik zie bij je links ook de gulden gulden staan.
    Als je dit lijstje boodschappen op deze maillijst zou plaatsen zou je een hoop leren.
    Ik zie nl. niet wat je 5 dagen gegeten hebt, als ik je weekend even vergeet. Je hebt 1x witte bonen gegeten met ?, 1x boerenkool en 1x patat met kroketten. Ok, dat moet kunnen, maar verder....???
    Het is niet een heel gezond weekmenu in ieder geval. Ik hoop niet dat je elke week zo eet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @janine Haha, ja dat klopt als je het zo leest! Sterker nog ik heb de hele week niet zelf gekookt ;) We hebben brand gehad, dus hebben uit nood de hele week elders gegeten! Dit boodschappenlijstje zijn merendeel aanbiedingen die ik gehaald heb ter aanvulling van mijn voorraadkast/vriezer (omdat alles moest worden weggegooid). Dit lijstje is dus niet echt representatief, maar meer voor mijn eigen boekhouding (om te kijken waar ik het geld aan uitgeef).

    Er komen dus nog representatievere lijstjes ;)
    Bedankt voor je reactie en succes met besparen!

    BeantwoordenVerwijderen