maandag 22 november 2010

Sinterklaascadeaus

Sinterklaas is weer in 't land en ik vind het heerlijk. Volgens mij ben ik best een burgerlijke muts (en ik ben er trots op hoor) ;) Met zijn allen bij elkaar, cadeautjes geven en krijgen, gedichten voorlezen, gezellig!!

Maargoed.. voordat het zover is moeten er natuurlijk wel éérst cadeaus gekocht worden, gedichten worden geschreven en moet er ook nog in ieder geval één suprise gemaakt worden. En laat ik hier nu net een hekel aan hebben. Ik ben namelijk het type dat té lang twijfelt over het te kopen cadeau en het te maken gedicht + suprise. Daardoor moet ik op het allerlaatste moment nog van alles kopen en in elkaar flansen. En het liefst wil ik dan ook nog zoveel mogelijk (persoonlijke) cadeaus die binnen het budget passen.

De eerste cadeaus zijn inmiddels binnen, namelijk de chocoladeletters (dat is het makkelijkste he) en ik ben nu bezig met het tweede cadeau. Ik vind die gepersonaliseerde verjaardagskalenders altijd zo leuk, maar laten die nu net niet binnen het budget vallen. Nu vond ik op internet een word-document waarin je je eigen kalender kunt maken, klik hier voor het werkblad. Ik heb inmiddels mooie foto's en alle verjaardagsdata toegevoegd, nu nog even uitprinten op fotopapier, met de perforator één gaatje boven in de kalender maken, mooi stukje lint erdoor en klaar is de kalender!

Een mooi cadeau voor weinig geld dacht ik zo!
Nu de rest van de cadeaus en gedichten nog.. zucht :)

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik ben hier terecht gekomen via mama blogs hihi
    Leuke blog heb je, heel herkenbaar allemaal!
    Ik zal nog wel vaker even komen spieken ;)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor sinterklaas en kerst doe ik het hele jaar mee met mail en win akties, de zak is goed gevuld bij ons en ook onder boom is geen plek meer strakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen