dinsdag 29 november 2011

Verleidelijk..

Oei, wat is het verleidelijk.. Al die kleine babykleertjes!

Als ik even tijd heb dan zoek ik op marktplaats (dat dan weer wel) naar leuke kledingsetjes voor ons kleine meisje :) Het ziet er allemaal ook even leuk, schattig en ontzettend lief uit! Net zo lief als ons kleine meisje, dus het is moeilijk om niet gelijk op alle advertenties te reageren :)

De argumenten om ze niet te kopen ken ik wel: ze kan immers maar één pakje tegelijk aan, ze zijn er zo weer uitgegroeid, waarschijnlijk krijgen we ook nog wel kleertjes van familie en overig bezoek. Maar dan nog is het erg moeilijk om niet wat te kopen.. Achja, kijken kan altijd toch?

Ik spreek met mezelf bij deze af dat ik twee setjes mag kopen in een maat groter dan ze nu heeft, maat 62 dus. Hopelijk is mijn kooplust dan weer even gestild :)

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het zelfs lastig nu het niet voor een eigen kind, maar voor vrienden is. Het is allemaal zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha,ha, heel herkenbaar. heb er nu niet veel last van maar wel toen ik nog niet zwanger was.
    heb veel cadeaubonnen gekregen dus ik kan binnenkort weer volop kijken en, als ik echt wat leuks zie, kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet mezelf ook dwingen om niets te kopen. En met de overvloed aan kleertjes die we nog steeds van familie en vrienden krijgen, hoef ik niet eens wat te kopen. Kleine Vent is nu 6 maanden, en het enige wat ik zelf gekocht heb is een zwembroek en 1 paar schoentjes. Verder alles gekregen, en zoveel dat hij niet eens alles aankan. Jammer genoeg zijn het allemaal jongenskleertjes, anders had ik zo wat naar je opgestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar! Maar zo'n duidelijke limiet gaat vast helpen!

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry, het was al een poosje geleden dat ik op je blog geweest ben. Ik zal je eerst eens even bij mijn feeds zetten ;)

    Maar bij deze nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!

    Ik ken dat trouwens wel: niets zo leuk als lekker op marptlaats zoeken naar (goedkope) kleertjes. Maar ja als je niet uitkijkt ben je straks nog een hoop geld kwijt :(

    BeantwoordenVerwijderen