maandag 7 november 2011

Laatste loodjes..

Ik ben lam, moe en heb weinig puf meer :) Ik zit maar een beetje lamlendig achter de computer. Het is maar goed dat ik dochter naar en van school moet brengen, anders kwam ik helemaal niet meer in beweging. De zogenaamde nesteldrang en bijbehorende poetsdrift zijn geloof ik aan mij voorbij gegaan :) Ik heb ook geen zin in de administratie en hou de uitgaven ook niet meer zo goed bij.. Gevolg? Een negatief saldo op onze bankrekening en ik heb geen idee waar het geld is gebleven..

Nouja, niet helemaal natuurlijk. Aangezien ik nu in het ziekenhuis moet bevallen en ook een aantal nachtjes moet blijven, heb ik een fatsoenlijke joggingbroek, slippers, gigantisch ondergoed en een pyama gehaald. Wel allemaal in de opruiming, maargoed, het zijn toch maar weer extra uitgaven. Verder hebben we de eerste aanbetaling gedaan voor de geboortekaartjes. En zoals eerder gezegd, we hebben een behoorlijke voorraad aangelegd. Ook heb ik een groot deel van de sinterklaas- en kerstcadeautjes al binnen, omdat ik niet weet wanneer ik weer zoveel hersteld zal zijn.

Wou eigenlijk deze week nog naar de kapper, maar vanwege het negatieve saldo toch nog maar geen afspraak gemaakt. Denk dat ik een goede kennis die kapster is, maar eens bel om ons te knippen. Scheelt in ieder geval weer een paar euro :)

De "lekker in het leven-bonnen" ben ik dit kwartaal helaas misgelopen. Vorige keer kreeg ik ze ineens, maar nu  niet meer dus. Jammer, want oa de pamperbonnen hadden we vast goed kunnen gebruiken! Wel heb ik het kwartaalpakket bij Yunomi aan kunnen vragen, dat is dan weer een leuk extraatje in januari (dan worden ze als het goed is bezorgd).

Achja, ik ben gewoon moe. Ik slaap niet goed meer, dus daar zal de lamlendigheid ook wel mee te maken hebben. Nog even de laatste loodjes door en dan hebben we hopelijk binnenkort een kersvers baby'tje in onze armen!!

8 opmerkingen:

  1. Ik had op het laatst ook echt moeite met slapen, omdat die buik gewoon constant in de weg zat. Het hielp ook niet dat het elke dag boven de 30 graden was, maar dat was ook een goed excuus om languit op bed of op de bank te liggen.

    Een zwangerschap zorgt ook voor een berg dingen vergeten vaak. Dus dat negatieve saldo zal vast straks snel weer positief worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo spannend allemaal voor jullie! Straks heerlijk met zijn viertjes. Ik hoop dat je ook tijdens de laatste loodjes nog een beetje kunt genieten! liefs van Teddy enne... dat bezuinigen dat komt vanzelf wel weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend ! Succes en sterkte met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar, zowel de vermoeidheid als de uitgaven. Ik heb de bonnen voor de luiers nog in huis, dus als je ze nodig hebt, mail me even op creatieveveranderingen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb de bonnen wel ontvangen en wil ze je graag aan jou kado doen!

    Ik heb alleen pubers en ja die gebruiken ze niet meer :-)

    Mail maar naar dileje@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sorry een foutje gemaakt zie ik, het is dileja@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga weer een poging doen om een reactie te plaatsen ;)
    Ik wens je veel succes met de bevalling en mocht die ondertussen al achter de rug zijn met het herstel en het vinden van een ritme (na de 1e hele goed week vind ik het nu erg lastig en geen kramhulp om op terug te vallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen