donderdag 24 november 2011

Een meisje!!

We zijn de trotse ouders (en zus) geworden van een prachtig meisje!!
Ze is een hele rustige en tevreden baby, wat een geluk!

Gisteren was de kraamverzorgster voor het laatst, dus vandaag ben ik voor het eerst alleen met ons meiske. De kraamverzorgster was helemaal super, het klikte meteen en ze stak echt haar handen uit de mouwen. Toch wel fijn hoor, ik kon alles met een gerust hart aan haar overlaten (moest ook wel, maar normaliter heb ik daar toch wel moeite mee)!

Een korte update dit keer :)
Ik ga nu uitrusten en heerlijk genieten van ons meisje!

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Bespaarmama!
    Fijn dat het klikte met je kraamzorg.
    Houdt je ons op de hoogte van het wel en wee met jou en je meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!
    Alles goed gegaan?? Ben zeer benieuwd...
    Ben zelf namelijk natuurlijk bevallen van een stuitliggertje!! Draaien deden ze toen (12 jr) geleden niet, zou te gevaarlijk zijn!! Zo zie je maar, de waan van de dag!!
    Geniet van je meiden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Hoe vindt je andere dochter het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd.
    geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet van je kraam- en verloftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee wat super! Goed genieten ervan.
    (ik ben niet verzekerd via anderzorg, maar ik heb het wel ergens bij een ander blogje gelezen, geen idee meer waar..)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geleficiteerd met je kleine meid. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Fijn om te lezen dat het goed gaat!
    Ik was stiekem al een beetje benieuwd ;-)
    Geniet van elkaar, doe rustig aan en we "horen" vast snel nog meer van je ;-)
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat met de kleine meis, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Van harte gefeliciteerd!
    Heel veel geluk samen!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Geniet er van!

    groet, sjouke

    BeantwoordenVerwijderen