donderdag 24 november 2011

Veranderen van zorgverzekering

Afgelopen jaar zijn we voor het eerst geswitcht van zorgverzekeraar en ik moet zeggen het bevalt me uitstekend. Ik heb qua zorgverlening niks gemerkt van de switch én we betalen minder per maand.

Voor aankomend jaar zijn we weer geswitcht, vanwege andere "zorgverwachtingen". Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de website http://www.independer.nl/. Hier kun je aangeven wat je graag vergoed wilt hebben en naar aanleiding daarvan krijg je drie beste prijs-kwaliteit-verhoudingen, die je weer kunt vergelijken met bijvoorbeeld je huidige aanbieder of de aanbieder met de laagste prijs etc.

Manlief heeft een aparte verzekering en onze dochters staan bij mij op de polis. Het zal voor iedereen verschillend zijn, maar dit was voor ons de goedkoopste optie. Manlief heeft er immers weinig aan wanneer hij bijvoorbeeld aanvullend verzekerd is voor anticonceptie of een bevalling in het ziekenhuis :)

Nu heb ik voor man een verzekering afgesloten bij Anderzorg en nu hebben ze een leuke actie: wanneer ik een vriend tip over deze zorgverzekering en hij of zij sluit deze via mijn link af, dan verdienen we allebei 20,-. Win-win-situatie dus (wanneer je tenminste goedkoper uit bent qua verzekering bij Anderzorg). Mocht je dus een verzekering af willen sluiten bij Anderzorg, dan zou ik het fijn vinden als je dan gebruik wilt maken van deze link: http://tipeenvriend.anderzorg.nl/Home/Getipt/de8512ec-4c35-4e0c-aae8-9997978196f6#.Ts7ImJ8Us3A.hyves Dan hebben we allebei €20,- verdiend. Alvast bedankt en eventueel succes met het vergelijken van de zorgverzekeringen voor 2012!

4 opmerkingen:

  1. Manlief heeft gisterenavond onze polis onder de loep genomen en gewijzigd. Besparing: €240,- per jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorige week een beetje research gedaan, en Anderzorg kwam voor ons ook als goedkoopste uit de bus. Ik heb je link opgeslagen. Als we echt overstappen, gebruik ik hem.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bespaarmama, nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje.
    Wij waren afgelopen jaar al overgestapt naar Anderzorg, bevalt prima.
    En wat betreft die luiers, heb je al eens aan iets anders gedacht dan pampers? Zo ongeveer het duurste merk dat je kan bedenken, zelfs met bonnen. Ik gebruik zelf Kruidvat eigen merk, prima luiers hoor. (Prijs per stuk staat daar op de schaplabels, kun je goed vergelijken met prijzen van pampers.) Hoop dat je hier iets aan hebt. Fijn weekend!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lisette: dat is nog eens snel besparen!

    @MamaWendy: kijk maar of het voor jullie ook voordeliger is, alvast bedankt in ieder geval!

    @little red home: bedankt! Denk dat Anderzorg hier ook prima gaat bevallen. De pampers zijn inderdaad het duurste, maar als je de bonnen combineert met een aanbieding, ben je zelfs nog voordeliger uit dan wanneer je de kruidvatluiers in de aanbieding haalt! Heb de kruidvatluiers hier trouwens ook al wel aangehad (die halen we "erbij") en die bevallen hier ook prima! Zowel qua kwaliteit als qua prijs!

    BeantwoordenVerwijderen