dinsdag 3 januari 2012

Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar!

Allereerst allemaal een gelukkig en gezond 2012 gewenst! De feestdagen zitten er weer op, het was gezellig, maar ik ben ook altijd wel weer blij dat het weer januari is :)

Bij het nalezen van jullie blogjes en mijn mail, lees ik net dat ik de give-away van Spoediez heb gewonnen! Dat is nog eens een leuk begin van 2012! De give-away was een ontzettend mooi emaillen huisnummer van Ramsign:


Aangezien we zelf al een huisnummer hebben, heb ik er zojuist één besteld voor mijn zusje. Zij is een huis aan het bouwen met haar vriend. De stijl van de huisnummers past perfect bij hun nieuwe huis en ik weet zeker dat ze heel erg blij met het huisnummer zal zijn!!

Dus Soraya van Spoediez nogmaals ontzettend bedankt!

1 opmerking:

  1. Jullie ook een heel goed, gezond en gelukkig 2012!
    En gefeliciteerd met het winnen vam de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen