donderdag 5 januari 2012

Het gaat best goed met mijn spaarprogramma's!

Was ik in het begin nog behoorlijk wantrouwig ten opzichte van de spaarprogramma's Euroclix en Moneymiljonair (want wie betaalt je nu om mails te lezen?), ben ik nu wel om.

Ik heb inmiddels bij Euroclix €98,- en bij Moneymiljonair €62,50 bij elkaar geklikt! Best leuk zo!

Mochten er nog mensen zijn die zich niet bij Euroclix of bij Moneymiljonair hebben aangemeld en dat wel willen, dan zou ik het waarderen als je dat via mijn link zou willen doen. Ik krijg hiervoor namelijk extra punten en het kost jou verder geen punten. Alvast bedankt!

Hierbij mijn links:
- Euroclix
- Moneymiljonair



Voor de mensen die (nog) niet weten hoe Euroclix en Moneymiljonair werkt:
Aanmelden bij de sites is gratis en je kunt punten sparen (die noemen ze clix en parels) door mailtjes te lezen, onderzoeken in te vullen of producten te kopen via hun site. In het geval van producten kopen kun je ook nog eens korting krijgen. Ik gebruik zelf een apart email-adres voor het klikken van de mails, meestal klik ik 1x in de twee dagen een aantal mails weg. Ik beslis dus zelf wanneer ik de mailtjes lees en als ik geen zin heb dan doe ik het niet.

Ps: ik "lees" de mailtjes niet echt trouwens, ik klik ze gewoon aan en ga naar de volgende mail. Zo ben je maar even bezig.

9 opmerkingen:

  1. Dat is heel mooi!
    Ik ben wel gestopt met Moneymiljonair, vond ik te langzaam gaan. Maar Euroclix loont het als je veel bij panelclix gaat kijken ;-)!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook hele fijne programma's. Zoveel staat er bij mij eigenlijk nooit. Euroclix laat ik nu doorlopen, omdat je daar meer krijgt als je meer heb. Moneymiljonair laat ik gewoon uitbetalen. Dan gaat het op de spaarrekening en krijg ik er weer wat rente van.
    Ik heb er meerdere, maar ondanks dat het niet zo hard gaat, zijn de bedragen per jaar toch een leuk extraatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben er ook mee gestopt.
    Werd er horendol van en kreeg ook veel spam mijn mailbox in. Soms kon mijn eigen mail er niet eens meer bij in.
    Ik heb ze verwijderd en ik heb nu ook veel minder vastlopers op mijn laptop...
    Dus ik weet het nog zo net niet met deze mailbetalers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weleens getwijfeld of ik het zou doen maar voorlopig ben ik er niet zo happig op, misschien dat ik het een keer probeer in de toekomst. Bij de een gaat het sparen heel snel en bij de ander niet, ook zie ik verdeelde meningen over het systeem, vandaar de twijfel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor t aanmelden bij panelwizard. Weer een steentje van mijn woning afgelost...Heb je voorkeur voor een donkere of een lichte? Hahaha.
    En wil je een steen op het noorden of op t zuiden?Ik heb met Moneymiljonair niet zo'n succes. wanneer ik er drie leden bi jheb geworven kan ik laten uitbetalen en denk dat ik dan stop. Wellicht dat ik dan ga overstappen naar Euroclix, doe ik dat dan doe ik dit wel via jouw link.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook erg tevreden, heb er een speciaal mailadres voor zodat ik mijn prive mail nog terug kan vinden. Ik klik er enorm snel doorheen, heb er nog nooit een gelezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe lang heb je er over gedaan om die 98 euro bij elkaar te klikken? Helaas heb ik al bij iemand anders de links gevolgd naar euroclix en moneymiljonair :) sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @geldover, doe mij maar een lichte steen op het zuiden ;)

    @Jenny Green Teeth, ik heb ook een speciaal emailadres voor geopend, dan kan ik er in één keer een heleboel klikken wanneer het mij uitkomt!

    @bespaarmuts, ik doe precies 1 jaar mee aan Euroclix. De allereerste 1000clics heb ik meteen uit laten betalen, omdat ik nog niet helemaal vertrouwde dat ze dat ook daadwerkelijk zouden doen. Kreeg het bedrag vrij snel uitbetaald, dus vanaf toen besloten de bedragen zo lang mogelijk te laten staan!

    BeantwoordenVerwijderen