dinsdag 17 januari 2012

Give-away: Gratis entreekaart negenmaandenbeurs 2012

Heeft er iemand belang bij een gratis (avond)entreekaart voor de negenmaandenbeurs en huishoudbeurs?

Ik kon deze kaart activeren via mijn voordeelkaart van de kruidvat, maar ik ben zelf niet van plan om naar de negenmaandenbeurs toe te gaan. Misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken?

De entreekaart:
  • heeft een waarde van 10,-
  • is geldig op donderdag- 23 en vrijdagavond 24 februari tussen 18.00uur en 22.00uur;
  • zowel geldig voor de negenmaanden- als de huishoudbeurs
  • is maar één keer te gebruiken (bon kun je scannen bij de ingang van de negenmaandenbeurs).
Heb je belang bij de entreekaart? Laat dan even een reactie achter, ik kan de bon per mail versturen.

6 opmerkingen:

  1. hoi

    ik ben zwanger en bijna uitgerekend ik heb wel interesse in de kaart
    leuk blog
    j10e_1@hotmail.com

    groetjes jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jantine,

    ik heb je zojuist de entreekaart gestuurd.
    Veel plezier ermee!

    Groetjes Bespaarmama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen! heb je nog de kaartje? ik ben 7 maandenzwaanger en ik denk dat de 9maandenbeurs zo leuk is... audirac@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jennie,
    nee helaas, ik had maar één kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bespaarmama,

    nou de beurs was geslaagd hoor.
    allemaal leuke koopjes gescoord en ideeen opgedaan.
    nog 2 weken en dan komt ie we zijn er klaar voor!

    bedankt groetjes jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jantine,

      Graag gedaan hoor! En fijn om te horen dat het leuk was,
      zo had het kaartje toch nog nut!

      Groetjes bespaarmama

      Verwijderen