woensdag 27 april 2011

Een andere auto gekocht!

In mijn blogbericht van 6 januari had ik het over het wel of niet aanschaffen van een nieuwe (lees: tweedehands auto).

Vanaf die datum tot, laten we zeggen, afgelopen week hebben we alle mogelijke auto's bekeken die binnen onze prijsklasse vielen. Verbruik, wegenbelasting, verzekering, onderhoud, recensies en ervaringen van gebruikers hebben we bekeken en vergeleken. Op een gegeven moment werd ik gewoon beroerd van al die auto's :-)

Afgelopen week hebben we de knoop doorgehakt. We hebben een mooie auto gevonden bij een dealer hier in de buurt. Tijdens de testrit mochten we hem bij onze vaste onderhoudsgarage op de brug zetten om hem te laten bekijken.. Alles was prima in orde en na enig afdingen kon ik de auto vandaag ophalen!

Brr.. ruim €4000,- armer, maar wel een jongere, zuiniger auto rijker (en voor manlief niet onbelangrijk, vol gadgets: airco, cruise control, radio/cd-speler etc)! Hopelijk hebben we geluk met deze auto en hebben we de komende jaren weinig extra onderhoud nodig, zodat we weer snel ons spaarbedrag kunnen aanvullen!

4 opmerkingen:

  1. ik heb net mijn tootje verkocht, en heb een tweedehansje e-bike gekocht, goed he?heel veel succes, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de aankoop!
    Altijd heel moeilijk om een auto te kopen, vinden wij.
    Wij zijn altijd bang dat we er trammalant mee krijgen ofzo.
    Kopen nl. ook nooit nieuwe of dure auto's!

    Jammer dat ik nergens lees wat je voor autootje hebt gekocht.

    Succes ermee!

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellend dat je er op een gegeven moment echt 'wagenziek' van werd ;-)
    Maar dan heb je ook een welbewuste keus gemaakt, toch?
    Veel plezier ermee!!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk rijdt de auto nog steeds? Al een tijdje geleden dat ik dit blog gelezen heb. Geniet er maar goed van!

    BeantwoordenVerwijderen