maandag 11 april 2011

Uitgaven boodschappen week 14 (4-10 april)

Heel af en toe komt het voor, maar eigenlijk vind ik het 10x niks.. Boodschappen doen met man- en dochterlief :-) Doorgaans is dat onverwacht, dus heb ik niet altijd een boodschappenlijstje bij me. We gaan dan kris-kras door de winkel en doordat ik het geheel niet overzie ben ik ook veel makkelijker met dingen kopen.

IJsjes? Euhm.. ja zoek maar een pak uit.. Wat uiteindelijk resulteert in het kopen van ijs dat uiteindelijk niemand echt lekker vind en waarvan de prijs veel te hoog ligt, maar wel is meegenomen, omdat het ijs op de verpakking zo lekker leek :-) Achja, we zien het maar als een leerproces.. uiteindelijk vinden we alledrie die waterijslollies die je zelf nog in moet vriezen het allerlekkerst!

We gaven uiteindelijk €47,53 uit aan de boodschappen. Dit hebben we gehaald:

Week 14  (4-10 april)      47,53  
WatWAAR  Opmerking
kanzi appelsplus        1,35  
fairtrade bananenplus        0,71  
krieltjes duopakplus        0,99  
wokmixplus        1,60  
aardbeienjamplus        0,85  
luchtige crackersplus        0,85  
kanzi appelsplus        1,44  
kiwiplus        1,59  
fairtrade bananenplus        1,02  
mandarijnenplus        1,64  
fruit macs mini ijsplus        1,99  
wasverzachterkruidvat        3,79  
tandpastakruidvat        1,29  
drinkyoghurtemté        0,59  
choc melkemté        0,74  
dubbeldrank 2xemté        1,59  
vruchthagelemté        0,95  
cheetosemté        0,99  
boeren volkorenemté        1,29  
kaiserbroodjesemté        1,39  
chips paprikaemté        0,89  
tarwe bollenemté        1,29  
aardbeien emté        1,99  
kinderbananenemté        1,39  
schnitzels emté        2,89  
party mix emté        3,89  
snickers 10x50graction        2,49  
schoonmaakazijn 2xaction        0,98  
proset haarschuimaction        1,29  
l'oreal haarmousseaction        2,59  
hairsprayaction        1,19  

3 opmerkingen:

  1. Ik ga ook het liefst alleen. Manlief is een schat en komt van alles en nog wat aan lekkers aanzetten. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen als een zure pruim alles dan zo weer linea recta te sturen...tenslotte werkt hij er net zo hard voor als ikzelf..maar bij de kassa is het wel even doorbijten hoor.
    Dus ik probeer 'dat gezellige' uitstapje meestal te plannen als ik alleen ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook het liefst alleen de boodschappen. Dan kun je toch rustiger kijken en je beter concentreren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bespaarmama....je hebt meegedaan met mijn give-away....wil je even op mijn blog kijken???
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen