dinsdag 26 april 2011

Euroclix en Moneymiljonair + tips!

Zoals waarschijnlijk al wel bekend is, doe ik sinds het einde van afgelopen jaar (27 december om precies te zijn) mee aan de bekende spaar-klik-programma's Euroclix en Moneymiljonair.

Heb me sinds kort ook aangemeld voor een aantal andere, maar daarvan heb ik het gevoel dat ik me helemaal suf klik en het sparen niet zo opschiet.. Daar ga ik me dus voor afmelden :-)
Bij Moneymiljonair heb ik de eerste uitbetaling van €12,50 al binnen en ben bijna bij de tweede uitbetaling van idem bedrag. Bij Euroclix mag je vanaf 1000clix uitbetalen, maar aangezien de uitbetalingswisselkoers beter wordt vanaf een hoger aantal clix (zie het als een hogere rente) heb ik besloten om de clix te laten staan. Ik zit inmiddels op 2000 clix en dat is omgerekend alweer €25,-. Als ik het volhoud wil ik de clix tot het einde van het jaar laten staan, zodat ik het als een extraatje kan laten uitbetalen in de duurdere maanden van het jaar (voor bijvoorbeeld sinterklaascadeaus e.d.)

Ik heb voor zowel Moneymiljonair als Euroclix een tip om sneller te sparen (voor diegenen die dat nog niet wisten):
TIP 1: Bij Moneymiljonair kun je vanaf elke maandag meedoen aan een puzzel (zie linkje puzzelen op hun site). De antwoorden zijn meestal vrij simpel en anders kijk je even op http://gratis.startpagina.nl/prikbord/ voor het antwoord (meestal heeft iemand het antwoord al wel geplaatst).
TIP 2: Bij Euroclix kun je, boven in beeld, zoeken op aanbieder of product. Als je hier intypt "nieuwsbrief" krijg je alle aanbieders in beeld, waarbij je een aantal clix op je saldo krijgt bijgeschreven als je je inschrijft op hun nieuwsbrief. Dus als je eens een avondje niks te doen hebt.. ;-)

Ps: mocht je nog niet ingeschreven staan bij Moneymiljonair en/of bij Euroclix dan zou ik het van harte waarderen als je dat zou willen doen via mijn link. Het kost jou dan niks extra, maar ik krijg voor het aanbrengen van het nieuwe lid een aantal punten op mijn saldo bijgeschreven. Alvast bedankt!!

Voor Euroclix is de link: http://www.euroclix.nl/index?SRef=jbXJtatXBNpUkkGp
en voor Moneymiljonair: http://www.moneymiljonair.nl/?u=1039219&c=nl&rt=6
(aanmelden kan natuurlijk ook via de banners links op mijn blog)

6 opmerkingen:

  1. Mama,

    Er staan nog meer spaarprogramma's op

    http://www.bestespaarprogrammas.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk voor meer spaarprogramma's eens op http://www.bestespaarprogrammas.nl ,daar vind je de top 10 van beste spaarprogrammas van dit moment ,niet alleen Moneymiljonair ,doch ook ladymail,en nog veel meer kijk snel en ga geld verdienen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bespaarmama, ik moet je gelijk geven. Euroclix is echt enorm handig. Ik heb er zelf ook al aardig aan verdiend.

    Voor de mensen die nog twijfelen, Meld je hier aan!


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn voorkeur gaat naar euroclix! abolute aanrader:

    http://www.euroclix.nl/index?SRef=VQiU49byEyrSCDQh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor de tips; dat van die nieuwsbrieven ga ik zeker proberen!

    Ik probeer ook te sparen via Euroclix, zeker in het begin gaat het hard. Op een of andere manier krijg ik ook veel enquetes dus in een paar weken tijd zit ik al op >25 euro.

    Mocht je je willen aanmelden, kijk dan hier:

    Euroclix

    En meld je aan! Je krijgt gelijk al 1,95 cadeau en met het invullen van je profiel zit je behoorlijk snel op je eerste tientje!

    Het enige wat mij nog niet lukt is mij profiel op 100% krijgen; is iemand dat al gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen