dinsdag 26 april 2011

Pasen én een Give Away gewonnen!

Heb de afgelopen tijd erg weinig geblogt en blogjes gelezen, van het weekend zaten we zelfs zonder internet (was ook niet nodig met het mooie weer). Vanmorgen dus de schade ingehaald en wat lees ik tot mijn verrassing? Ik heb de Give Away op de blog van Hieperdepiep....een feestje! gewonnen!


Dat is nog eens een leuke verrassing! Ik weet zeker dat dat kleine meisje van ons helemaal trots zal zijn op haar nieuwe aanwinst! Dus Corine, bij deze nogmaals bedankt!


Verder hebben we afgelopen weekend vooral genoten van het heerlijke weer!
Eerste paasdag uitgebreid buiten gebrunched bij mijn ouders thuis en tweede paasdag gebarbequed bij mijn schoonouders. Voor de kindjes op beide dagen het zwembadje opgezet en ja.. er was haast niet aan te ontkomen.. het resulteerde in een heus watergevecht (voornamelijk onder de volwassenen)..

Heerlijk genoten dus en nu weer aan de studie (en een beetje aan het nagenieten) op de uni :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten