vrijdag 9 december 2011

Tip: L.IHL-bonnen

Ik heb alsnog een boekje gekregen van de L.ihl!

Nu is bij de D.irk de G.illette S.atin C.are in de aanbieding voor 0,99ct. Met L.ihl-bon krijg je €1,20 korting en dus 0,20ct toe voor het 'kopen' van het product. Ik moest er toch een paar boodschappen doen, dus ik wou het eens proberen met mijn kassabon. Toegegeven: ik voelde me behoorlijk lullig bij de kassa, maar de cassiére vond het geen probleem, de korting van de L.ihl-bonnen kregen ze immers wel weer terug.. Afgezien van de scheermesjes (die ik nog wel voldoende in voorraad heb) wordt het dan goedkoop gladde benen krijgen ;)

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt bijna een beetje als 'Extreme Couponing'! Daar krijgen ze soms ook juist geld toe door hun bonnen.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net even gegoogled wat dat voor bonnen zijn, ik had er nog nooit van gehoord...
    Leuk dat je nog geld toekreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook maar eens op zoek gegaan naar die bonnen en gevonden, dus afwachten maar. Dank voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen