zaterdag 14 april 2012

Product review: anti-lek beker van SIGG!

Op 12 december 2011 heb ik een blog geschreven (klik hier) over het vinden van een "echte" anti-lek beker. Ik was de lekkende bekers in dochters schooltas zó ontzettend zat, dat ik op zoek ging naar een niet lekkende schoolbeker. Ik kwam uit bij de SIGG bekers, één besteld en beloofd om een product review te schrijven over de beker.

Ik kan het kort maar krachtig houden: ik ben helemaal super tevreden met de SIGG drinkbekers!
Het is nu half april en we gebruiken de beker (met kidz bottle top) dus toch al bijna 4 maand bijna elke dag en hij heeft nog geen enkele keer gelekt! Dochter is ook helemaal blij met haar 'coole' beker (ja, dat is ook belangrijk als 6-jarige). Dochter blij, mama blij!

We doen de beker niet in de vaatwasser, maar ik was hem na gebruik altijd even snel af met zo'n flessenborstel (niet de originele, maar gewoon zo'n flessenrager voor babyflesjes van de hema/wibra e.d.). Je kunt ook speciale reinigingstabletten kopen, maar daar doen we niet aan mee. Krijgen ook zo de beker wel goed schoon!

Ik wil nu een tweede beker gaan bestellen voor oa de overblijf en dagjes weg e.d. en toen zag ik dat de SIGG bekers nu ook bij Zalando (webshop zonder verzendkosten) verkopen in allerlei maten en kleuren (nee, ik heb geen aandelen). Misschien een tip dus voor degenen die ook een beker aan willen schaffen > ga naar de site van zalando, typ in het zoekvak sigg in en je kunt dan de resultaten verfijnen op bijvoorbeeld kinderen. Ga je voor meer dan €30,- bestellen? Meld je dan eerst aan voor de nieuwsbrief, je krijgt dan een kortingscode van €5,- toegestuurd per mail! Oja, spaar je Euroclix? Ga dan via de site van euroclix, spaar je weer wat extra clics :)




3 opmerkingen:

  1. Aan het begin van het schooljaar schafte ik er ook 2 aan. 1 voor zoonlief en 1 voor mezelf. Als aanbieding een gratis pakje reinigingstabletten. Wat ideaal bleek de afgelopen tijd, nu ik echt een zeef als hoofd heb en soms vergeet de beker uit de tas van zoonlief te halen. na een lang weekend met lekker zon is het echt even handig, zo'n tablet. Maar op is op.

    Daarnaast: ideale bekers! Super handig en superstevig. Die van zoonlief is inmiddels voorzien van een stevige deuk, maar nog altijd prima anti-lek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er leuk uit. Bedankt voor deze review want ik kamp ook vaak met lekkende bekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons zijn de Sigg flessen ook te koop op http://www.waterflessenwinkel.nl gratis verzending boven de 50 euro!

    BeantwoordenVerwijderen