maandag 30 april 2012

Vrijmarkt aanwinsten

Vanmorgen op tijd naar de vrijmarkt geweest, zodat we niet hoefden te schuifelen tussen de grote aantallen mensen. Ik had een lijstje gemaakt met spullen die ik graag nog zou willen hebben (lijstjes zijn voor mij onmisbaar).

Al met al heb ik een aantal leuke dingen gekocht voor kleine prijsjes:

  • kleertjes voor jongste dochter en shirtje voor oudste (heb ze vanmiddag meteen uitgewassen), alles max. €1,- stuk. Het mooie van tweedehands vind ik trouwens dat je gelijk kunt zien hoe het kledingstuk zich houd (er vanuit gaande dat het gedragen en gewassen is);
  • groot little people huis met poppetjes etc. á €3,- voor jongste (even schoonmaken en dan bewaren we het als cadeau voor de feestdagen in december)
  • Nieuwe curver bewaarbak met koelelementen en deksel (om bijv. tijdens het bbqen het vlees koel en afgeschermd te bewaren) á €2,50.
  • Nieuwe bakvorm voor bijv. kleine pizza's of appelkoeken e.d. Ik zag ze al eens in een dure kookwinkel, maar die waren me te duur (goh..). Nu dezelfde nieuw voor €0,50. Ze staat inmiddels afgewassen en ingevet bij de andere bakspullen. Die gaan we binnenkort uitproberen!
Verder lekker relaxte dag, even naar de speeltuin geweest en daarna gebbqt (waar de curverbak goed van pas kwam)!

Hopelijk hebben jullie ook een leuke koninginnedag gehad!

4 opmerkingen:

  1. Echt super leuk wat je allemaal kan kopen voor een paar euro op de rommelmarkt. Ik heb allemaal potjes en emmertjes gehaald voor in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarom vind ik rommelmarkten zo heerlijk!
    Ik kocht voor ons beebje to be een halve garderobe en voor mezelf wat kleding om te verbouwen tot zwangerschapskleding, voor slechts €17. Het voelt vaak echt als een schat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, als je de dingen vindt die je zocht! Wij zagen gisteren helaas niets leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker om thuis te komen met een trots besparingsgevoel!
    Geniet van je aanwinsten :)

    BeantwoordenVerwijderen