vrijdag 17 juni 2011

C1000 spaaractie

In een eerder blog schreef ik dat ik mee wou doen aan de spaaractie van de C1000, alleen heb ik er de afgelopen weken toch niet zoveel boodschappen kunnen doen (de C1000 zit niet bij ons in de buurt), ik had dus welgeteld 3 zegels verzameld! Mijn schoonzus had nog een paar zegels nodig, dus ik heb ze aan haar gegeven.. :)

Nu kregen we van de week onverwacht bezoek.. Een kennis van ons doet al haar boodschappen bij de C1000 en aangezien ze geen kleine kinderen heeft dacht ze dat wij misschien wel haar kaartjes wouden hebben?

TOPTOPTOP! Het zijn maar liefst 9 kaartjes, dus we kunnen met ons drieën gebruik maken van de volledige korting p.p!

Nu ga ik even op de site kijken naar welk pretpark of dierentuin onze voorkeur uitgaat. Heb er nu al zin in, lekker drinken en broodjes mee, gezellig een dagje weg met ons drietjes :)

2 opmerkingen:

  1. Of naar Nick en Simon?? Veel plezier met het uitje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zo'n schoonmoeder. Die verzamelde ook een berg van die kaarten, waardoor er een leuk gezellig uitstapje deze zomer er toch wel in gaat zitten met z'n 3en.
    Met m'n moeder had ik gespaard voor een tripje naar de Creadoe samen. Het scheelt echt een berg geld zo.

    BeantwoordenVerwijderen