dinsdag 28 juni 2011

Bedankt + vorderingen babyzaken ;)

Bedankt voor alle lieve felicitaties op onze zwangerschap!
We zijn er ook superblij mee en gelukkig heb ik geen last van zwangerschapskwaaltjes! Met dit hete weer ben ik aan het werk en daar hebben ze airco, dus mij hoor je niet klagen ;)

Omdat we een heel aantal babyspullen van dochterlief hebben weggegeven wou ik vast een lijstje maken van wat we nog nodig hebben.. Afgelopen week hebben we een mooi ledikantje gekocht via Marktplaats voor een eveneens mooi bedrag. Een commode (lees: ladenkast van de ikea) hebben we nog en op zolder vond ik de luieremmer (die heb ik niet gemist) het aankleedkussen en een matrasje terug.

Verder konden we van schoonzus de wandelwagen overnemen en zeer waarschijnlijk ook de box, super dus!

Veel meer hebben we nog niet nodig.. Voor dochterlief hebben we toendertijd heel veel spullen gekregen, waarvan ik domweg de helft niet gebruikt heb.. Sta soms nog met verbazing te kijken hoeveel spullen je wel niet kunt kopen voor die kleintjes! Verleidelijk dat wel.. maar nodig?

Een kraampakket krijg ik via de aanvullende verzekering.. En de rest van de zaken die we eventueel aan zouden moeten schaffen laten we nog maar even voor wat het is.. Dat komt vanzelf nog wel.

Volgende week de 20 weken echo, vindt het superspannend, hoop dat alles goed is!

2 opmerkingen:

  1. Sorry, wil je nog van harte feliciteren, heb
    ergens iets gemist :) door de drukte van de laatste dagen...
    Dus van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...fijn dat je nog zoveel spulletjes
    hebt of kan krijgen...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt inderdaad eigenlijk maar weinig nodig voor een baby. Het meeste wat zo'n kindje nodig heeft ben je zelf!

    BeantwoordenVerwijderen