donderdag 5 mei 2011

Spaaractie C1000 dagje uit

Ik heb besloten om mee te doen aan de spaaractie van de C1000 voor een dagje uit.
Aangezien we, na de aanschaf van de "nieuwe" auto, niet zeker weten of we dit jaar op vakantie zullen gaan lijkt het me wel erg leuk om een keer een dagje pretpark of dierentuin te plannen.

Nu vind ik de entreeprijzen van deze parken normaal gesproken veels te hoog, maar met de actie van de C1000 kun je toch nog voor een aardige korting sparen!

Een volle spaarkaart van 5 zegels (één zegel bij elke €10,- en/of bij actie-artikelen) is €5,- korting. En per persoon kun je maximaal €15,- korting sparen, dat is de moeite waard lijkt me! Alle uitjes en voorwaarden staan op http://www.c1000dagjeuit.nl/



Ps: doe je niet mee aan deze actie of heb je zegels over? Dan houdt ik me van harte aanbevolen! Ik heb eventueel 3 kortingskaarten voor de efteling (spaaractie AH) te ruil.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een leuke aktie,jammer dat de c1000 niet bij ons in de buurt zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, bij de kruitvat kun je deze week kaartjes voor Duinrell gratis krijgen. Misschien is dat ook leuk?
    Je koopt 2 actieproducten en daarbij ontvang je een bonnetje voor de entree.
    Ik weet niet of je ook lekker in het leven bonnen hebt, maar die kun je dan ook meteen inleveren, korting op korting dus.
    Veel plezier alvast in een van de pretparken!

    ***

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij doen ook vaak 'dagjes uit' in plaats van op vakantie gaan. Gelukkig zijn er overal best veel kortingsbonnen e.d. te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen