donderdag 23 juni 2011

Zwanger!!

Ik heb lang getwijfeld of ik nu wel of niet over mijn zwangerschap zou bloggen, omdat ik toch nog steeds 'bang' ben dat mensen mij herkennen uit de verhalen op deze blog.. Het moge duidelijk zijn dat ik dat liever niet heb :)

Maargoed, nu mag het hoge woord er dan toch uit! Als alles goed gaat, verwachtten we in November een lief, klein  babietje!! Ik ben inmiddels 18 weken zwanger en heb me gelukkig steeds goed gevoeld!

We hebben heel lang getwijfeld of we voor een tweede kindje zouden gaan of niet. Want objectief bekeken hebben we het nu natuurlijk wel goed voor elkaar; een gezonde dochter (uit de luiers), we kunnen ons financieel redden, we kunnen gaan en staan waar we willen etc etc. En bij een tweede is dat allemaal maar afwachten natuurlijk..

Maargoed, ook wij zijn niet alleen maar objectief.. en eigenlijk verlangden we al langer naar een tweede kindje.. We moesten allebei ook heel hard huilen toen we het er over hadden als er uberhaubt geen tweede bij zou komen.. Toen hebben we de knoop doorgehakt, want een kleintje is hier meer dan gewenst! :)

We zijn ontzettend blij, dochterlief gelukkig ook (zij zal dan al 6 zijn) en hopelijk verloopt de zwangerschap goed en kunnen we in November ons kleintje in de armen sluiten!

11 opmerkingen:

  1. Hoe goed de argumenten van allerlei andere dingen kunnen zijn, vaak wint de emotie toch bij dit soort beslissingen.
    En gelukkig krijg je er ook enorm veel voor terug.
    Iets wat ik dan nog niet op m'n eigen blogje neerplant, is dat we hier ook stiekem al een beetje bezig zijn over een kleine erbij. Zoonlief is inmiddels bijna 8 en zeurt al een jaar of 3 over een broertje of zusje. En nu we eindelijk een huis hebben, zou het zomaar ook kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Voel je je goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!
    Ik ben heel blij voor je!
    November kindjes zijn heel bijzonder ;-))))!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Geniet van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het wonder op komst!
    Geniet van je zwangerschap, voor je het weet ben je 6 maanden verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! 18 weken al, schiet al op. Geniet ervan zou ik zeggen... Maar dat komt vast helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd hoor! Geniet er samen heel veel van!!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk nieuws!!! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee wat een superleuk nieuws! Gefeliciteerd!!! Hoe voel je je? Gaat het goed allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen