donderdag 18 augustus 2011

Schoenen van de lidl :)

Ik heb vandaag voor dochterlief nieuwe laarzen gekocht. Bij de Lidl!!
Het gaat om de volgende laarsjes (helemaal de achterste op de foto):
Ik haal normaliter alleen laarzen bij de schoenenwinkel, maar aangezien we onlangs haar voeten hebben laten opmeten (vanwege een groeispurt), durfde ik het wel aan om ze bij de Lidl te halen ;)
Dochter vondt ze helemaal gaaf en lekker zitten en lopen (wat bij haar láng niet altijd het geval is), dus ze zijn goedgekeurd voor €19,99.

Toegegeven: ik ben wel heel erg benieuwd hoe de laarzen zich houden. Maar aangezien dochter normaliter de winter ook niet doorkomt met één paar "goede" schoenen (lees: van de schoenenwinkel in prijscategorie varierend van €60-€110,-), zal er uiteindelijk nu ook nog wel een paar bij moeten komen. Hopelijk wordt goedkoop, geen duurkoop. Voorlopig ziet het er goed uit. De tijd zal het leren! :)


5 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd!
    Laat je het weten?
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd! Ze zien er prima uit, maar inderdaad: ik zou ook een beetje twijfelen aan de kwaliteit, omdat ze van de Lidl zijn. Maar dat is natuurlijk gewoon een vooroordeel.

    Zijn ze wel van echt leer?

    http://www.huisvlijt.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar goedkopere en een paar duurdere schoenen en je komt wel de winter door is alsnog geen duurkoop denk ik. Als je normaal toch al 2 paar laarzen moet kopen.
    Ik denk dat zoonlief dit jaar ook geen hele winter doet met z'n winterschoenen (deze kochten we vlak voor de zomer, van die wandelschoenen..) Maar de schoenen die het beste bij hem zitten zijn gelukkig niet enorm duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is het denkbeeld van de mens de afgelopen jaren sterk veranderd op dit gebied. Ook onder jongeren is het tegenwoordig heel normaal om goedkopere schoenen te dragen, waar ze vroeger nogal eens uitgelachen werden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Indien de laarzen niet aanhouden zou je altijd een extra paar kunnen halen voor die prijs! Maar mijn ervaring is dat ze tegenwoordig ook bij de Lidl best mooie en goede schoenen en laarzen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen