dinsdag 9 augustus 2011

Moneymiljonair en Euroclix

Het gaat best goed met mijn spaarprogramma's!
Ik ben begin januari echt begonnen met mail lezen (lees: klikken) en mijn verdiensten bij Moneymiljonair staan nu op €44,45 en bij Euroclix op €37,50. Niet slecht vind ik voor mails lezen in de tijd dat ik daar zin in heb!

Ik heb me destijds ook aangemeld voor een aantal andere spaarprogramma's, maar deze gaan me echt te langzaam, nu doe ik dus alleen nog Moneymiljonair en Euroclix, hier kun je volgens mij het snelst een leuk saldo bij elkaar klikken.

Wil je je ook aanmelden voor een spaarprogramma? Dan zou ik het waarderen als je dit via mijn link zou willen doen. Hiervoor krijg ik een aantal extra punten en die zijn natuurlijk altijd meegenomen! Het kost jou verder geen punten.

Klik HIER om je aan te melden voor Moneymiljonair

en

klik HIER om je aan te melden voor Euroclix.

Alvast bedankt!!

Ps: een vraag voor de reeds gevorderde klikker: hoe lang laten jullie jullie "clics" staan voordat je overgaat tot uitbetaling? Ik heb nu 3000 clics staan en ben aan het twijfelen of ik me zal laten uitbetalen of niet :)

8 opmerkingen:

  1. Die twijfel heb ik ook altijd...aan de ene kant wil ik het NU hebben, maar aan de andere kant wordt het zo wel vanzelf meer....ik geniet dan dus maar als ik van MM krijg en laat het bij EC nog lekker staan.
    Je gaat er wel lekker hard mee, zeg...soms heb ik er een poosje gewoon geen zin in, maar dan gaat het dus ook niet zo hard.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Moneymiljonair laat ik meestal vrij snel uitbetalen, maar bij Euroclix laat ik het oplopen (hoewel het bij mij niet zo snel gaat, omdat ik soms wel eens vergeet te klikken. Is de enige site die niet via de website te klikken is en ik heb er een apart mailadres voor)
    Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om tot november even door te klikken en dan begin november een uitbetaling aan te vragen (dat deed ik ook wel). Dan is de dure decembermaand ineens wat minder duur, door zo'n leuke extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet inderdaad wel consequent de mailtjes aanklikken anders loop je geld mis. Maar voor wie dit vol kan houden is het een leuke bijverdienste !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben 13 en ik wil ook geld verdienen voor blackberry curve 8520 die kost $100,- bij de kijkshop en ik wou weten of mensen echt hun geld krijgen door dit
    afzender jessie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jessie,
      ja hoor, je krijgt gewoon uitbetaald. Ik vertrouwde het in het begin ook niet zo. Ik spaar bij Moneymiljonair, Euroclix en Nucash en bij alle drie zonder problemen uitbetaald gekregen. Je kunt extra sparen (dus naast het lezen van mails) bij deze programma's als mensen lid worden via een uitnodiging van jou!
      Groeten bespaarmama

      Verwijderen
  5. Ik ben vandaag dan meteen in actie getreden. Ik heb mij een nieuw (extra) emailadres aangemaakt speciaal voor deze manier van geldsparen. Dank voor deze inbreng en hopelijk levert het mij ook iets op. Heb bij vrienden al wel eerder hierover informatie gekregen, hun link heb ik nu opgevraagd en mij daarbij lid gemaakt. Jullie ervaringen waren het laatste zetje wat ik nodig had. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Euroclix moet je echt voldoende lang sparen. Ze hanteren namelijk een stijgende inwisselkoers, dus hoe langer je spaart, hoe meer je Clix in principe waard zijn.

    Euroclix bevalt me echt goed. Ik besteed ongeveer een kwartiertje per dag aan wat mails beantwoorden en doe af en toe een gokje op voetbaluitslagen. Wel nog een tip, het snelst verdien je met het aanbrengen van nieuwe leden. Voor elke vriend(in) die actief lid wordt bij EuroClix dankzij jou, ontvangt je zelf 150 Clix (€ 1,95). De moeite waard dus.

    Wil je je aanmelden, dat kan via onderstaande link. Op die manier verdien ik er trouwens ook een centje mee ;)

    http://www.euroclix.be/nl/index?SRef=4LYju193zDrwRdWMv

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen